Sister a castigat pitch-ul Bayer Consumer Care pentru un supliment prenatal

Ca urmare a castigarii unui pitch organizat de Bayer Consumer Care pentru o marca de suplimente adresate femeilor insarcinate agentia Sister va dezvolta anul acesta o campanie de PR , informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Sister a mai lucrat pentru aceeasi marca si in 2007, cand a reusit sa castige locul al doilea la categoria Print Campaign din cadrul competitiei Bayer AG Excellence in Communication Awards cu campania "Dont worry, be a mommy".

Noua campanie isi propune sa ofere suportul necesar mamicilor in aceasta perioada din viata lor.

"De cand s-a lansat, brandul s-a implicat in primul rand in informarea consumatoarelor cu privire la importanta vitala a unei alimentatii corespunzatoare pe perioada sarcinii si in timpul alaptarii. Am optat din nou pentru o strategie care depaseste cumva granitele unui strategii clasice, in care produsul se vinde pur si simplu, prezentandu-si toate atu-urile si neluand in calcul cat de ramificate sunt nevoile consumatorilor. Vorbim de mamici, iar cerintele si asteptarile acestora sunt cu mult mai complexe si emotionale. Campania va oferi in continuare indrumare avizata in ceea ce priveste o dieta corespunzatoare, chiar daca aceasta vine in detrimentul miturilor nesanatoase impamantenite in mentalitatea majoritatii romanilor, cum ar fi ca femeia insarcinata trebuie sa manace orice are pofta si oricat de mult pofteste", spune Alexandra Tinjala (Fondator & CEO, Sister).

 

"Gandirea de comunicare a celor de la Sister ne-a dovedit inca o data ca ne inteleg foarte bine produsul si ca ne impartasesc grija pe care o purtam clientelor noastre. Ne dorim ca noua campanie sa continue drumul trasat de campania ‚Don’t worry, be a mommy’ care a avut ca focus informarea cu privire la importanta vitala a unei alimentatii corespunzatoare a femeilor insarcinate intr-o perioada in care Romania se numara printre tarile cu cea mai mare incidenta de copii nascuti cu malformatii datorate carentelor vitaminice. De data aceasta, plecand de la specificitatea produsului, strategia de comunicare aleasa de Sister pentru noua campanie are ca placa turnanta pozitia de expertiza in nutritie pe care brandul nostru si-o poate asuma, sustinut fiind de expertiza demonstrata pe parcursul a ani de zile petrecuti alaturi de mamici si fiind singurul produs testat din categoria sa", a declarat Cristina Borsa (Brand Manager, Bayer Consumer Care).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related