Ghica Popa si NOPER ilustreaza tema "Be creative!" in campania Leo Burnett pentru Samsung Galaxy Note II

Pornind de la caracteristicile telefonului Samsung Galaxy Note II, dotat cu ecran capacitiv si creion S-Pen foarte precis, o campanie de promovare creata de Leo Burnett ilustreaza cum noul model usureaza experienta utilizatorului si ii da acestuia ocazia sa fie mai creativ in realizarea proiectelor.

Artistii Ghica Popa si NOPER au interpretat conceptul "Be Creative!" in cadrul unui proiect special de branding in statiile de metrou Piata Universitatii si Piata Unirii 2. Cei doi au fost inspirati sa ilustreze o poveste urbana si dinamica si sa isi elibereze creativitatea, asa cum o pot face si utilizatorii Samsung Galaxy Note II.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related