BCR a lansat prima campanie care foloseste Facebook Logout Experience in Romania

Thinkdigital si MEC Interaction au realizat prima campanie care foloseste formatul Facebook Logout Experience (LOX) in Romania, pentru clientul BCR, care astazi lanseaza campania "Impreuna schimbam povestea", sub noua platforma "Mai bine. Pentru ca putem". Formatul este disponibil in Romania din noiembrie 2012, prin Thinkdigital, si permite transformarea imaginii de cover a timeline-ului in spatiu publicitar, imagine sau video.

Acesta vizeaza userii care se delogheaza de pe Facebook la finalul sesiunii: In Romania, e vorba de o medie de 1,1 milion de unici, care genereaza 2,3 milioane de afisari (in intervalul luni – joi) si, respectiv, de 1 milion de unici care genereaza 2 milioane de afisari (in intervalul vineri – duminica), cu o rata de click medie de peste 1%, precizeaza Dragos Stanca (Managing Partner, Thinkdigital Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related