Catalin Dobre: Prezenta unui creativ roman in juriile D&AD si CLIO e un semn ca nu mai suntem outsideri

Catalin Dobre: Prezenta unui creativ roman in juriile D&AD si CLIO e un semn ca nu mai suntem outsideri

Catalin Dobre (Executive Creative Director, McCann Erickson) despre asteptarile legate de experienta jurizarii la D&AD 2013, unde este parte din juriul categoriei Outdoor Advertising, si la CLIO Awards 2013, unde e parte din juriul pentru Content & Contact/Integrated Campaign/ Innovative.

IQads: Ce presupune prezenta ta in juriile CLIO si D&AD?
Catalin Dobre: Atat D&AD cat si CLIO sunt premii pe care orice creativ si le-ar pune direct pe televizor.

Sunt festivaluri care ridica stacheta inca de la nivelul inscrierilor.

Poti sa te mandresti ca ai avut lucrari pe care le-ai considerat indeajuns de tari incat sa le inscrii acolo, chiar daca nu se transforma in premii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related