DDB dezvolta pentru MOL Romania campania promotionala "Uneste punctele"

DDB Romania a dezvoltat pentru MOL Romania o campanie promotionala pornind de la punctele de loialitate castigate in urma alimentarii la benzinariile MOL Romania prin intermediul cardului MultiBonus, informeaza un comunicat emis de Nicola Porter Novelli. Campania, care se desfasoara intre 11 martie si 12 mai sub umbrela conceptului “Uneste punctele”, cuprinde executii print, OOH, spot radio, bannere online si landing page de campanie.

Utilizatorii cardului primesc puncte de fiecare data cand alimenteaza sau cumpara produse din benzinariile MOLl Romania. Participantii la promotie pot castiga, prin tragere la sorti, o masina Toyota Yaris. De asemenea, participantii sunt premiati zilnic cu zece premii a cate 5000 de puncte. Pentru alimentarea cu minimum 25 litri de carburant EVO participantii primesc 6 puncte pe litru si pentru alimentarea cu minimum 25 litri de carburant Tempo primesc 2 puncte pe litru. Punctele pot fi folosite pentru achizitionarea de produse din catalogul MultiBonus.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related