Studiu mediaTRUST: Vizibilitatea lanturilor de retail din Romania in ianuarie – martie 2013

Potrivit unui raport de monitorizare a vizibilitatii lanturilor de retail din Romania realizat de mediaTRUST, Penny Market, Lidl si Carrefour sunt retailerii cu cel mai mare volum de publicitate pe segmentul lor de activitate, in primele trei luni ale anului 2013, informeaza un comunicat emis de furnizorul de servicii de monitorizare. Raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a 732.155 de reclame difuzate in intervalul 1 ianuarie 2013 – 31 martie 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale.

Penny Market, prezent pe piata de profil din Romania din anul 2005, este retailerul cu cele mai multe reclame difuzate, 13.152 de spoturi, cu un cost Rate Card de 24.364.575 euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related