Sampling pentru Danao si Laptele Batut Danone realizat de Red Cell/141

Campania de lansare a noilor produse Danone - Danone Lapte Batut si Danao - introduse in aceasta vara pe piata romaneasca s-a incheiat. Agentia Red Cell/141 a organizat in perioada iulie-august un program de sampling pe tot cuprinsul tarii.

Samplingul pentru Danone Lapte Batut s-a desfasurat in perioada 9-31 iulie 2004 in 69 de magazine din 17 orase, folosindu-se pe parcursul promotiei 137 promoteri. Mecanismul promotional a avut la baza plasarea in magazinele implicate a unei echipe formate din 2 promoteri (fete), obiectivul principal al promotiei fiind acela de a convinge consumatorii sa incerce produsul si ulterior sa-l cumpere de la frigiderul aflat in imediata apropiere a standului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related