[AdStory] Chris Clarke (LBi): Clientii trebuie sa invete ca online-ul nu mai exista

[AdStory] Chris Clarke (LBi): Clientii trebuie sa invete ca online-ul nu mai exista

Chris Clarke studia poezia clasica atunci cand a primit din partea unui prieten art director o oferta de proiect freelance in publicitate. Asta a fost dramul de noroc de care a avut nevoie. Munca multa si faptul ca internetul era inca un animal ciudat la sfarsitul anilor '90 au condus la obtinerea pozitiei de Creative Director la 24 de ani, a explicat Chris intr-un interviu acordat anterior pentru Clever Peeps. Chris Clarke e acum Creative Officer la LBi, unde raspunde de cei peste 2.000 de angajati din 16 tari si 26 de sediii si directia creativa a agentiei, agentie care a fost numita Digital Agency of the Year 2012 de catre Marketing Magazine. Inainte de LBi, Chris a ocupat pozitia de President si Executive Creative Director in cadrul agentiei britanice Digitas. Anterior a fost Executive Creative Director pentru Modem Media (o agentie din grupul Digitas), ECD la Wheel si unul dintre deschizatorii de drumuri in online de la Abel & Baker. De-a lungul anilor, Chris a fost premiat la Cannes, D&AD, LIAA, Campaign Digital, Campaign Direct, Revolution, BIMA si Webby, iar acum face parte in mod regulat din panelurile de jurati si speakeri ai festivalurilor si evenimentelor. Il puteti vedea live in prima zi ICEEfest in Romania, unde urmeaza sa discute un subiect controversat: "A reusit internetul sa transforme totul in rahat? Daca da, ce inseamna asta pentru branduri?". Dar pana atunci cititi cateva episoade din povestea lui.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related