Brandurile pe Facebook: Nu exista continut amuzant fara scop. Adica exista, dar e gresit.

Brandurile pe Facebook: Nu exista continut amuzant fara scop. Adica exista, dar e gresit.
Serhad Bolukcu, CEE Market Manager, Facebook

Este timpul ca brandurile sa depaseasca etapa in care se multumesc sa obtina Like-uri pe Facebook pentru continutul simpatic postat pe pagina.

Ca sa profite intr-adevar de prezenta loc in newsfeed, trebuie ca eforturile sa se concentreze pe crearea unei identitati, pe oferirea unei continut recognoscibil si usor de asociat cu brandul. La capitolul greseli frecvente intra cestile de cafea aburinda care, indiferent de categoria de produs, insotesc statusurile de dimineata ale brandurilor, sau animalutele adorabile care anunta venirea weekend-ului. Serhad Bolukcu (CEE Market Manager, Facebook) a vorbit in prima zi la ICEEfest despre ordinea deciziilor pe care trebuie sa le ia marketerii atunci cand stabilesc strategia pe care sa o urmeze pe Facebook.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related