[Studiu de caz] Spiritul boem al Cafenelei Vechi, readus la viata prin rebrandingul Vecchio 1812

[Studiu de caz] Spiritul boem al Cafenelei Vechi, readus la viata prin rebrandingul Vecchio 1812

Pentru a marca implinirea unui an de la deschiderea cafenelei Vecchio 1812 din centrul Bucurestiului, People Public Relationships Agency a creat o campanie prin care a reinviat spiritiului perioadei Belle Epoque. Pe locul in care se afla astazi Vecchio 1812, a inceput sa functioneze acum 200 de ani Cafeneaua Veche, prima cafenea atestata documentar din Bucuresti, care era frecventata de elitele vremii. Agentia a reimaginat arhitectura si atmosfera de atunci printr-un rebranding care a inclus schimbarea meniului si a decorului cafenelei. Personaje precum Mihai Eminescu si Maria Tanase au fost readuse la viata prin intermediul retelelor de socializare. Obiectivul campaniei a fost punerea localului pe harta bucurestenilor cu un nivel de trai ridicat, interesati de arta si cultura. Campania a fost preluata de presa si de utilizatorii din social media si a avut ca rezultat atragerea unei noi categorii de public, cu o rata de intoarcere in cafenea care a crescut cu 60% in primele doua luni de la incheierea campaniei. Efortul a fost recunoscut cu un premiu Gold la categoria Food Service, la Sabre Awards 2013. Mai multe despre campanie ne-au spus cei de la People Public Relationships Agency in studiul de caz: 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related