De la idei la ziua Z, via bugete – cum se intampla ce se intampla la Street Delivery

De la idei la ziua Z, via bugete – cum se intampla ce se intampla la Street Delivery

La noi, intrebarea “Cand pica Street Delivery?” apare undeva prin mai, dar asta depinde de la bucurestean la bucurestean, fiecare simte diferit cand se apropie momentul ala al anului in care o sa ajunga pe Arthur Verona. De 8 ani incoace, stii deja la ce sa te astepti: iti iei de la intrare o bere sau o limonada si te lasi purtat printre activari ale ONG-urilor, plutind pe langa standuri alaturi de cei mai hip oameni ai locului. Daca esti din marcomm, urmaresti si cum se incadreaza brandurile in peisaj. Daca organizezi si evenimente, mai adaugi un strat de lucruri pe care le ai in vizor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related