O vizionare pe YouTube = mancare pentru cei in nevoie

O vizionare pe YouTube = mancare pentru cei in nevoie

In sfarsit procrastinarea pe Internet o sa aiba un scop. Toyota s-a hotarat sa doneze cate o cutie cu mancare pentru fiecare vizualizare pe care o face un mini-documentar postat pe YouTube. Documentarul prezinta povestea unor voluntari ai The Food Bank, o organizatie umanitara care a sustinut o activitate intensa in New York dupa devastatorul uragan Sandy. Producatorul de masini a donat deja 250.000 de mese acestei organizatii, iar cele care se strang in urma vizionarilor merg tot in catre ei, oamenii de acolo fiind in continuare foarte afectati. Toyota si-a propus ca intr-un interval de o luna sa stranga 1 milion de vizualizari, insa doar dupa 6 zile clipul are peste 800.000.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related