Grolsch vrea sa trezeasca creativul din orice consumator

Grolsch vrea sa trezeasca creativul din orice consumator

Grolsch a lansat Grolsch Awakening, un prilej de exprimare creativa a consumatorilor care vor sa isi practice pasiunile si pe parcursul zilelor lucratoare dintr-o saptamana, nu numai in weekend. Prin noua campanie, Grolsch isi propune sa trezeasca experimentalistul reprimat din fiecare, sa-l inspire si sa-l ajute sa prinda mai mult curaj sa exploreze ce ii place si tot ce simte cu adevarat, arata un comunicat emis de THE PRACTICE.

Campania vrea sa demonstreze ca prin intermediul creativitatii, pasiunile fiecaruia devin un mod de exprimare, iar Grolsch propune in loc de Facebook, o alta panza digitala pe care sa fie expuse acestea publicului larg: comunitatea experimentalist.ro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related