Un interviu de angajare intrerupt de Apocalipsa

Un interviu de angajare intrerupt de Apocalipsa

Experienta unui interviu de angajare e oricum una destul de infricosatoare, daca esti in pozitia de candidat in cautare unui loc de munca. Mai tot timpul dai de un rechin batran, iar tu esti un peste mic intr-o balta foarte mare. Poate pe sentimentul de frica au mizat si cei de la LG cand au pus la cale experimentul "Meteor explodes during job interview", pe care l-au filmat si transformat intr-o reclama, despre care cred ca este una dintre cele mai tari exemple de prankvertising.

Cand intra in biroul unde urmeaza sa aiba interviul, candidatul – ca un miel dus la taiere – nu pare sa aiba vreo idee legata de ce urmeaza sa se intample. In spatele potentialului angajator o fereastra prezinta o priveliste obisnuita asupra orasului. Peisajul se transforma pe neasteptate intr-o scena din Apocalipsa, cand pe cer apare un meteorit care se indreapta amenintator spre turnurile care se vad din cladirea in care are loc interviul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related