Strategia si evaluarea comunicarii online LG

Strategia si evaluarea comunicarii online LG

Interviu face2face cu Ioana Cristescu (Senior Marketing Manager, LG Electronics Romania)

Plecand de la evaluarea campaniilor cu bloggeri realizate de Kinecto pentru LG si premiate in ultimii ani la Internetics si Webstock, am stat de vorba cu Ioana Cristescu de la LG despre urmatoarele subiecte, care incearca sa acopere strategia si evaluarea comunicarii online LG:

I.     Bloggerii ca endorseri

II.   Evaluarea campaniilor online, izolarea efectului online-ului, decizii in legatura cu bugetul de online

III.  Comunicarea pe Facebook LG Electronics Romania

IV.  Alte activitati de comunicare online, cum se imparte bugetul intre ele

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related