[Webstock Awards 2010] Ogilvy PR si OgilvyInteractive au obtinut locul II in sectiunea Social Networking cu blogul LG Koreafilm

Blogul cultural Koreafilm dezvoltat de LG Electronics Romania a fost premiat in cadrul celei de-a treia editii a competitiei Webstock dedicata proiectelor social media, competitie ce reuneste cele mai creative idei din online-ul romanesc. Blogul Koreafilm, realizat in colaborare cu Ogilvy Public Relations si OgilvyInteractive, a obtinut locul 2 la sectiunea Social Networking.

In mai putin de un an de la lansare, blogul LG Koreafilm a reusit sa creeze o comunitate de membri care au aceleasi interese si pasiuni, oferindu-le platforma necesara pentru a se apropia mai mult de filmul corean si pentru a interactiona intr-un spatiu informal. Astfel, vizitatorii blogului Koreafilm au aflat in fiecare zi noi informatii despre cultura, traditia, istoria si bucataria coreana, au citit recenzii de filme ale unor regizori celebri si chiar au recenzat filme coreene.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related