[STUDIU DE CAZ] Legea puritatii apei: proiectul care a schimbat cantitatea de informatii pe care consumatorii o afla despre apa imbuteliata

[STUDIU DE CAZ] Legea puritatii apei: proiectul care a schimbat cantitatea de informatii pe care consumatorii o afla despre apa imbuteliata

In 2012, 67.700 de oameni si-au exprimat online votul pro “legea puritatii apei”, un proiect initiat de Aqua Carpatica, care si-a propus sa scrie pe etichetele tuturor sticlelor de apa concentratia de nitrati din aceasta. Datorita campaniei “Voteaza legea puritatii apei”, Aqua Carpatica a devenit in 2012 brandul cu cea mai mare crestere din categoria apa, incadrandu-se printre cele 4 mari branduri de apa din Romania (din punct de vedere volum de market share si valoare). La finalul campaniei, autoritatile reprezentate de Asociatia Nationala a Apei Minerale din Romania au recunoscut necesitatea unei noi legi si au semnat scrisoarea de sustinere care urmeaza sa fie folosita in Parlament.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related