Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Racoritoare, Apa si Cafea in online in august 2013

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Racoritoare, Apa si Cafea in online in august 2013

Sectorul Racoritoare a generat in luna august a acestui an peste 2600 de aparitii in online, cu aproape 4% mai putin ca in luna iulie, si un viewership de aproape 100 de milioane (dintre care 90 de milioane ii revin lui Pepsi). Vizibilitatea sectorului a crescut 2% in presa online, insa a scazut pe bloguri & forumuri si pe retelele sociale cu 14,5%, respectiv 3%. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

 

Topul vizibilitatii brandurilor de Racoritoare in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna august de Pepsi, Prigat si Cappy.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related