KRUK le propune "Un plan bun" romanilor cu datorii, intr-o campanie semnata Point4Art Cracovia

KRUK le propune "Un plan bun" romanilor cu datorii, intr-o campanie semnata Point4Art Cracovia

Point4Art Cracovia a creat pentru KRUK Romania campania "Un plan bun", care isi propune sa ajute persoanele cu datorii sa isi construiasca un plan pentru depasirea acestora, contactand creditorii si semnand cu acestia un angajament de plata in rate. In centrul campaniei se afla trei spoturi TV, care prezinta portretele unor persoane cu datorii, arata un comunicat emis de Rogalski Damaschin PR, agentia care a dezvoltat si implementat campania de PR pentru acest proiect.

Personajele din spoturi depasesc situatii limita si isi recapata independenta financiara urmand un plan alaturi de KRUK. Povestile sunt inspirate din viata reala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rogalski Damaschin

Founded in 2007, Rogalski Damaschin is one of Romania’s most influential and high-performing communications agencies. The agency was multiple awarded in SABRE, European Excellence Awards, IPRA, Eurobest,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related