Clientii Baneasa Shopping City explica ce inseamna a trai frumos, intr-o campanie semnata de Jazz

Clientii Baneasa Shopping City explica ce inseamna a trai frumos, intr-o campanie semnata de Jazz

Jazz a creat "Traieste frumos", prima campanie de imagine dedicata promovarii brandului Baneasa Shopping City, informeaza un comunicat emis de agentie. Desfasurata in perioada 2 septembrie – 11 noiembrie 2013, campania isi propune sa schimbe modul in care se comunica in categoria de centre comerciale.

De la lansarea din 2008, Baneasa Shopping City a ajuns la peste 50.000 de vizitatori in timpul saptamanii si peste 80.000 in timpul weekendului, potrivit comunicatului. Prin intermediul campaniei, Baneasa Shopping City isi propune sa deschida un dialog cu vizitatorii centrului comercial si sa-si consolideze, astfel, imaginea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related