AVON incurajeaza publicul sa distribuie mesajul Campaniei Respectului pentru a opri violenta domestica

AVON incurajeaza publicul sa distribuie mesajul Campaniei Respectului pentru a opri violenta domestica

Cornel Ilie, Razvan Fodor, Leonard Doroftei, Catalin Stefanescu, Andi Vasluianu si Andreea Marin sustin Campania Respectului, realizata de AVON Romania, Starcom MediaVest si THE PRACTICE, informeaza un comunicat emis de agentia de PR. Campania, creata sub umbrela sloganului "SHARE IT TO STOP IT", a fost lansata in luna octombrie.

Campania respectului este comunicata prin intermediul paginii dedicate de pe platforma de campanii sociale a AVON si a unui spot TV, care ruleaza si online. De asemenea, Trilulilu gazduieste videoclipul piesei "Pierderea lor" (Vunk), care arata imagini cu cateva femei care aleg sa paraseasca relatiile lor toxice. Imaginile ruleaza in continuu si pot fi oprite doar prin apasarea butonului "SHARE".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related