Identitatea produsului Una de la ING a fost realizata de Headvertising

Identitatea produsului Una de la ING a fost realizata de Headvertising

Headvertising a anuntat pe blogul agentiei finalizarea unei campanii pentru produsul Una de la ING.

Pe 5 august, ING Asigurari de Viata a lansat UNA, prima asigurare din Romania special conceputa pentru femei, formata din doua componente: protectie si investitie.

Headvertising a creat pentru Una de la ING identitatea produsului, packaging-ul, branding-ul interior si campania in print. Agnes Keszeg a realizat ilustratiile pentru packaging.

Pachetul de asigurare Una de la ING se adreseaza, prin componenta de protectie, unei probleme specifice femeilor, acoperind cancerul inca din momentul diagnosticului, reconstructia mamara in urma unui cancer de san, invaliditatea si decesul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related