Un premiu al rusinii pentru campaniile care se folosesc de stereotipuri

Un premiu al rusinii pentru campaniile care se folosesc de stereotipuri

Ah, stereotipurile. Dam de ele in reclamele cu tampoane, in ad-urile pentru mamici sau in clipurile cu bere pentru barbati. Si mai ales, asa cum bine observa si The Norwegian Students' and Academics' International Assistance, in campaniile care au drept obiectiv strangerea de fonduri pentru copiii din Africa. Problema, spun ei, este ca publicul, odata obisnuit cu stereotipurile, devine indiferent la mesajul si cauza pe care campania incearca sa le promoveze. O alta problema, dupa cum bine explica pe rustyradiator.com, este ca asteptarea de a vedea copii suferind, traind in mizerie si ignoranta este o ofensa adusa la adresa demnitatii oamenilor pe care, de fapt, ar trebui sa-i ajutam.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related