Ogilvy&Mather si Asociatia Daruieste Viata lanseaza Bursa de Fericire

Ogilvy&Mather si Asociatia Daruieste Viata lanseaza Bursa de Fericire

Bursa de Fericire, platforma online de strangere de fonduri pentru dotarea sectiilor de oncologie din spitalele romanesti, a fost lansata oficial joi, 28 noiembrie, fiind o initiativa a Asociatiei Daruieste Viata, informeaza un comunicat emis de Ogilvy Public Relations. Campania de comunicare a fost realizata de Ogilvy&Mather.

Prin proiectul actual, Asociatia Daruieste Viata isi doreste sa schimbe perceptia despre filantropie si sa aduca in atentia companiilor importanta gestului de a redirectiona pana la 20% din impozitul pe profit pentru dotarea centrelor de oncologie. Platforma nu este dedicata doar companiilor, ci si persoanelor fizice care pot deveni actionari, investind in proiectele dedicate centrelor oncologice din tara prin achizitia de actiuni cu pret fix, disponibile in permananta pe portalul bursadefericire.ro. Inca de la inceput, actionarii vad cat doneaza, stadiile proiectului si vietile salvate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related