Avion cu motor, ia-mi si mie brandu-n zbor

Avion cu motor, ia-mi si mie brandu-n zbor

Doi copii, doua companii diferite, aceeasi idee care implica panouri publicitare. Cum niciodata n-au fost inventate doua roti concomitent, cineva s-a inspirat din prima si in acest caz. Despre copii n-o sa vorbim, ei sunt dragalasi, asa cum ii sta bine oricarui copil. Sa vorbim asadar despre panourile publicitare in cauza.

Prima campanie, Look Up, realizata de Ogilvy London pentru British Airways, curpinde doua panouri interactive, plasate in Piccadilly Circus si Chiswich. Doi copii arata cu degetul catre cer de fiecare data cand un avion al companiei British Airways trece prin dreptul lor. Pe langa un copil adorabil, panoul mai cuprinde si date reale despre cursa din momentul respectiv:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related