Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri din categoriile Ingrijire corporala & Cosmetice si Sanatate in online in noiembrie 2013

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri din categoriile Ingrijire corporala & Cosmetice si Sanatate in online in noiembrie 2013

Sectorul Ingrijire corporala & Cosmetice a generat in luna noiembrie a acestui an peste 8.300 de aparitii in online, cu 8% mai putine ca in luna octombrie, si un viewership de aproximativ 20 de milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut cu 26% in presa online, cu 3% in retelele sociale si cu 10% pe bloguri si forumuri.

 

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Topul vizibilitatii brandurilor de Ingrijire corporala & Cosmetice in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele utilizate, este condus in luna noiembrie de catre AVON, Nivea si Oriflame.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related