Pozitia oficiala a 2ActivePR in contextul farsei F64

Pozitia oficiala a 2ActivePR in contextul farsei F64

Pe 13 decembrie 2014, 2ActivePR a anuntat printr-un comunicat de presa ca F64 va fi preluat de catre un investitor strain, detalii despre acesta urmand sa fie anuntate ulterior. Trei zile mai tarziu, pe 16 decembrie, in cadrul unui eveniment de presa, reprezentantii F64 au declarat ca investitorul strain este Mos Craciun, iar anuntul a fost de fapt un PR stunt pentru lansarea unei campanii caritabile de sarbatori. Actiunea a fost criticata de mai multi jurnalisti romani, care au spus ca F64 si 2ActivePR si-au pierdut credibilitatea in fata presei.

In urma celor intamplate, pe 19 decembrie, reprezentantii 2ActivePR au emis o pozitie oficiala a agentiei:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related