Nici un Super Bowl fara Doritos, nici un Doritos fara degete linse

Nici un Super Bowl fara Doritos, nici un Doritos fara degete linse

Super Bowl este o defilare a celor mai ascunse fantezii ale publicitarilor, un fel de corida in care toate ideile care au fost reprimate de-a lungul anului pentru ca nu se potriveau pe brief incep sa fuga si sa se inghesuie pe ecrane ca turistii fugariti de taur. Si e super. Atat de super incat Frito-Lay organizeaza anual “Crash the Super Bowl”, concurs de reclame pentru Doritos create de consumatori (si pentru Pepsi Maxx, in editia din 2010-2011). Pe parcursul concursului se aleg cinci spoturi finaliste, dintre care doua vor fi difuzate in timpul competitiei sportive – unul dintre ele este ales de Doritos, altul de fani, printr-un poll online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related