Omnicom la Super Bowl

Echipele Indianapolis Colts si Chicago Bears nu au fost singurele care au avut o prezenta TV majora duminica, la Super Bowl, relateaza Ad Age. Omnicom Group a fost prezent prin o treime din reclamele care au aparut in timpul Super Bowl. Facand un simplu calcul, din cele 52 de spoturi urmarite de aproximativ 90 milioane de telespectatori in timpul Super Bowl XLI, reprezentantele Omnicom au aparut in 18 dintre ele, implicandu-se fie la partea de creatie, fie la cea de media.

"Jocul are o audienta de masa. Nimic nu se compara cu ea", a spus Tom McGovern, director of sports marketing al OMD si Optimum Sports (Omnicom). Cei mai mari clienti ai sai au fost Doritos, FedEx, Sierra Mist si Frito-Lay, toti optand pentru campanii de lansare foarte creative. Datorita numarului mare de persoane care urmaresc spoturile, "aceasta e o modalitate foarte buna de a lansa o campanie", a mai spus acesta.
Clientii OMD, la fel ca cei ai agentiilor surori BBDO, DDB, PHD si Goodby Silverstein & Partners, sunt in mare parte marketeri importanti care "cauta un loc asemanator Super Bowl-ului pentru a-si sublinia pozitia de lider."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune

Dictionar



Related