Apocalipsa vine prin cablu

Apocalipsa vine prin cablu

In ianuarie 2012, televiziunea prin satelit DirecTV lansa campania Get Rid of Cable. Spotul Don't Wake Up in a Roadside Ditch deschide o serie de 8 spoturi TV realizate de agentia Grey New York, lansate pe tot parcursul anului 2012:

Toate spoturile sunt construite pe acelasi scenariu: neplacerile cauzate de companiile de cablu TV traditionale o sa escaladeze pana cand viata ta se va transforma intr-un domino jucat in cel mai oribil Iad pe care ti-l poti imagina. Exagerez un pic, dar unul dintre personaje chiar este nevoit sa isi insceneze moartea:

Premiile n-au intarziat sa apara, pentru ca tuturor li s-au parut amuzante situatiile care ar putea sa nasca un nou tip de teatru. Undeva la granita intre teatrul absurdului si cel de improvizatie, te simti aproape vinovat ca iti vine sa razi de nefericirea oamenilor prinsi in intamplarile astea neverosimile si ilare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related