Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Vin, Whiskey & Vodka si Bere in online in ianuarie 2014

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Vin, Whiskey & Vodka si Bere in online in ianuarie 2014

Sectorul Vin a generat in luna ianuarie a acestui an 474 de aparitii in online, in scadere cu 44% fata de luna decembrie, si un viewership de aproximativ 560.000. Vizibilitatea sectorului a scazut cu 60% in presa online, aproape 41% in retelele sociale si aproape 18% pe bloguri si forumuri. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

  

Topul vizibilitatii brandurilor de Vin in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna ianuarie de Cotnari, Recas si Murfatlar.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related