Emisiunea Fresh Morning, rezultatul parteneriatului dintre SUBWAY si MTV

Emisiunea Fresh Morning, rezultatul parteneriatului dintre SUBWAY si MTV

SUBWAY a incheiat un parteneriat cu MTV pentru o noua emisiune TV – Fresh Morning, prezentata de Oana Tache. Formatul show-ul, care va fi difuzat live in zilele de luni si vineri incepand cu 12 mai, include cate o vedeta invitata care isi va alege un ingredient preferat din sandvisurile SUBWAY, dar si transmisiuni din restaurantele lantului, arata un comunicat emis de Daescu Bortun Olteanu.

Decorul Fresh Morning a fost creat cu participarea SUBWAY si isi propune sa recreeze atmosfera unui living dotat cu instrumentele necesare servirii unui mic dejun.

Emisiunea va avea si editii speciale, transmise live din interiorul unuia dintre restaurantele SUBWAY. In cadrul acestor editii, Oana Tache si invitatii sai ii vor intalni si intampina pe clienti cu un SUB powered by MTV - Turkey Bacon Avocado.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related