Despre content marketing via ICEEfest: strategii si puterea influencerilor

Despre content marketing via ICEEfest: strategii si puterea influencerilor

Pentru prima data in viata mea am fost la cinema nu ca sa vad un film, ci ca sa aud niste oameni vorbind. Motivul: ICEEfest 2014, conferinta de unde mi-am luat portia de informatii despre content marketing, pregatita de Lee Oden (CEO, TopRank Online Marketing) si Frank Wolfram (Chief Technology Officer, Geometry Global). Cititi in continuare rezumatul prezentarii lui Lee Oden. Ideile prezentate de Frank Wolfram le puteti citi aici.

Lee Oden a vorbit despre cum se creeaza astazi continut online relevant si despre cum te poti folosi de puterea influencerilor pentru asta. Premisa de la care a plecat in prezentarea lui este ca tot continutul din online are scopul final de a ii convinge pe oameni sa actioneze intr-un fel care are impact asupra business-ului. Daca inainte online contentul se crea dupa strategia “spray & pray” – incercai sa acoperi cat mai multe canale sperand ca investitia ta de timp si resurse va avea rezultat – in prezent marketerii trebuie sa tinteasca la castigarea increderii oamenilor, pentru ca asta ii face si sa actioneze.    

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related