“Nebunii” din publicitate, oameni creativi si agenții digitale care generează idei cărora le dăm share zi de zi, vin la iCEE.fest

“Nebunii” din publicitate, oameni creativi si agenții digitale care generează idei cărora le dăm share zi de zi, vin la iCEE.fest

Ca în fiecare an, festivalul care aduce la Bucuresti giganții tehnologiei globale are si o parte importantă dedicată creativității si celor care vin cu idei care generează  emoție, online.

Pe lângă ei, iCEE.fest 2017aici agenda ediției din acest - aduce si experți care cultivă creativitatea pentru organizațiile care au nevoie permanentă de idei noi pentru a evolua.

    • The creative management blues” – o prezentare care va îmbina ideile cu muzica  și ”If creativity is the answer, the question is wrong” 16 iunie) sunt cele două sesiuni speciale pe care Dave le va susține pe scena Upgrade a iCEEfest..
    • Marcus va vorbi, printer altele, despre "Image_Hack", o inițiativă derulată de Mindshare, pentru Unilever, care își propune să schimbe “dictatura Photoshop” si stereotipurile după care sunt văzute femeile în media și marketing. Iată povestea, pe scurt:

 

    • La doar 24 de ani, Steve este un “copil minune” al advertisingului din Marea Britanie, compania sa fiind una dintre cele mai bine cotate ale momentului.

Campania "Welcome to Zlatan" a fost realizată în mometul în care atacantul suedez a fost transferat la Mancherster United.

 

    • Campania lor, "Google: Nightwalk in Marseille" este prima care folosește Google Street View pe timpul nopții. E doar una dintre producțiile spectaculoase ale celor de la Media Monks.

 

  • Fadi Shuman, Global Chief Digital Officer @ Geometry Global, o agenție cu echipe în 56 de piețe și expertiză în eCommerce, digital și trade marketing, va fi si el present.
  • Bruno Ribeiro, Creative Director și Fred Bosch, Head of Digital Innovation (Madrid), ambii de la Mullen Lowe, agenție creativă celebră, care operează în mai mult de 65 de piețe.
    • Aceasta este campania ”Try My Bra” pentru sloggi, parte a Triumph Group.

  • Damola Timeyin, Strategy Director și Kate Murphy, Associate Creative Director, ambii de la BBH, una dintre cele mai importante agenții de creație la nivel mondial.

Multe alte nume sunt confirmate în zona de creație, printre care:

Unul dintre cele mai importante festivaluri de digital tech și Internet din regiune, iCEE.fest a publicat Agenda pentru ediția 2017.

Nu vor lipsi giganții internetului - Facebook și Google - iar temelor deja consacrate, precum Realitatea Virtuală & Augmentată, AdTech, eCommerce, Startups sau e-Health li s-au alăturat anul acesta Smart Homes și Fintech.

Ultimele bilete disponibile la iCEE.fest 2017 (București, 15 și 16 iunie) sunt puse în vânzare pe site-ul oficial.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MindShare Media

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related