Starcom MediaVest Group, desemnata Media Network of the Year la Cannes Lions 2014

Starcom MediaVest Group, desemnata Media Network of the Year la Cannes Lions 2014

Reteaua Starcom MediaVest Group a obtinut titlul de Media Network of the Year, decernat la gala de premiere desfasurata pe 17 iunie, parte a editiei din 2014 a festivalului Cannes Lions, arata un comunicat emis de Leo Burnett.

Reteaua a obtinut pana acum 34 de premii la diferite categorii din cadrul festivalului, dintre care trei Silver Lions si noua Bronze Lions la Media Lions. In cadrul Cannes 2014, Starcom MediaVest Group mai are 120 de nominalizari la diferite categorii, dintre care 14 la Media Lions. Titlul Media Network of the Year este acordat  retelei care aduna cele mai multe puncte cu inscrierile la categoria Media Lions, unde numai agentiile de media pot propune campanii. Numele distinctiei a fost schimbat recent de la Media Agency of the Year la Media Network of the Year, conditiile de eligibilitate suferind si ele modificari. Campaniile castigatoare ale retelei Starcom MediaVest Group au fost dezvoltate pentru clienti precum Bank of America, Esurance, Heineken si Samsung.    

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related