Holcim Romania lanseaza campania "Pentru constructori demni de recunostinta", realizata de Momentum

Holcim Romania lanseaza campania "Pentru constructori demni de recunostinta", realizata de Momentum

Holcim Romania lanseaza campania de promovare a cimentului Structo Plus, desfasurata sub sloganul "Pentru constructori demni de recunostinta" si realizata in colaborare cu Momentum (agentie parte din grupul McCann Erickson). Conceptul imbina caracteristicile tehnice ale produsului cu componenta emotionala legata de construirea unei case. Campania este declinata pentru TV, print, tranzit si online, precizeaza un comunicat emis de GMP PR.

In noua campanie, constructorul este considerat un erou. Casa nu se rezuma la pereti si structuri de rezistenta, ci reprezinta un camin. Spotul TV a fost regizat de Matei Alexandru Mocanu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related