[Neconventionalul zilei] Samsung te scapa de tristete. Prin Color Therapy

[Neconventionalul zilei] Samsung te scapa de tristete. Prin Color Therapy

Aici o sa gasiti in fiecare zi o campanie neconventionala despre care merita sa zici "ai vazut ce-au facut astia?". Zi de zi apar noi motive sa vezi publicitatea altfel, o sa le urmarim intai aici, apoi live, la ADfel, intre 18 si 24 august, la Fabrica. 

Asta daca esti plecat in deplasare prin urmatoarele 6 orase, de altfel numai bune destinatii de vacanta: Londra, Amsterdam, Milano, Toronto, New York si Singapore. Nu toti ne putem bucura de aceste orase la fel, unii isi mai si duc vietile acolo. Oricat de frumos ar fi, localnicii celor parti si-au petrecut acolo ani din viata, au plans, au suferit, au fost concediati, au pierdut iubiri si prieteni, li s-au furat masini de catre hoti si bani de catre banci, li s-au distrus vise, ati prins ideea. Si asa ca oamenii pot sa fie tristi cand merg pe strada chiar daca pasesc prin New York, Londra sau Singapore. Ma rog, poate in Amsterdam o fi altfel. 

Samsung s-a gandit sa combata tendintele depresive ale pietonilor prin niste instalatii artistice, vizuale si muzicale, care promit sa-ti ia ochii cand mergi pe strada. In cele 6 orase, se gaseste pe cate-o cladire un panou care arata imagini unduitoare, abstracte, colorate si delicioase, care amintesc de niste screensaver-uri.

Imaginile se pot schimba de pana la 150 de ori intr-o singura zi; mai interesant e ca se modeleaza in functie de vreme (temperatura, vant, umiditate) si de traficul pietonal din oras. Deci daca e o zi de vara toropitoare si putini indraznesc sa iasa din casa, pe ecran vor dansa niste culori racoritoare intr-un ritm alert, ca sa te simti o idee mai vioi. Si invers, daca e frig si ploaie intr-o luni dimineata, ecranele vor prezenta un dans linistitor de culori vii si intense.

Cum am aflat de pe site-ul artistului responsabil pentru proiect, Marcos Lutyens, fiecare oras are un panou tematic, astfel ca in Singapore imaginile sugereaza fumul, in Milan bucatele de sticla, iar in New York cerneala. Exista si un fond muzical care insoteste fiecare dintre panouri, semnat de compozitorul Yuval Ron.

Conceptul intregii chestiuni a apartinut agentiei Cheil Worldwide. Panoul e, in esenta o tableta mai mare - foloseste tehnologia noului model de tableta Galaxy Tab S, care poate reda peste 90% dintre culorile existente in natura.

Asadar, pentru update-uri meteorologice si mostre de juiciness vizualo-auditiv din New York, Londra, Singapore, Amsterdam, Toronto si Milano, vizionare placuta aici.

Si daca vrei sa-ti faci un wallpaper croit dupa starea de spirit, fie ca e depresie maxima sau euforie, uite o unealta draguta, venita tot de pe site-ul Color Therapy.

Asa ca, daca totul merge prost in viata ta si mergi pe strada fara umbrela cand tocmai incepe o furtuna, cauta sa te refugiezi cu ochii in ecranele Samsung. Desigur, numai daca articolul te gaseste nefericit in New York, Amsterdam, Londra, Singapore, Milano sau Toronto.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related