Floriol readuce romanilor pofta de viata printr-o noua campanie dedicata intregului portofoliu de produse

Floriol readuce romanilor pofta de viata printr-o noua campanie dedicata intregului portofoliu de produse

Retete variate, alegeri sanatoase, mixuri inedite de ingrediente si un nou produs sunt elementele noii campanii de imagine Floriol, care a debutat in aceasta saptamana. Floriol readuce “Pofta de viata” prin intermediul noului spot TV care integreaza toate cele 4 sortimente disponibile pe piata, odata cu lansarea noului Floriol Vitality.

In aceasta toamna, Floriol isi completeaza portofoliul de produse cu un nou sortiment, Vitality, un amestec perfect echilibrat de uleiuri rafinate de rapita, germeni de porumb si floarea soarelui. Pentru a sustine aceasta lansare, dar si pentru a comunica noua identitate vizuala a intregii game, Floriol beneficiaza de o campanie de comunicare integrata, semnata de agentia Cohn & Jansen JWT.

„Continuam dialogul cu consumatorii romani preocupati de un stil de viata sanatos, carora le oferim cea mai diversa gama de uleiuri pentru o alimentatie variata. Speram ca noua campanie ii va inspira pe acestia sa descopere specialitatile Floriol si sa se bucure de alegeri culinare sanatoase si creative”, a declarat Miruna Georgescu, Senior Brand Manager Romania & Bulgaria Bunge Prio.

Campania, care se va desfasura in TV, online si social media, beneficiaza de un nou spot TV care subliniaza maturizarea brandului Floriol, prin explicarea beneficiilor fiecarui sortiment al gamei. La realizarea spotului TV, echipa Cohn & Jansen JWT a colaborat cu regizorul italian Manfredo Leteo si cu food sylist-ul Marianne Lemince, ambii specializati in productia de spoturi TV pentru clienti din categoria Food. Muzica spotului a fost special compusa pentru campania Floriol de casa de productie Film Factor.

„Floriol este un brand iconic si ne-am bucurat ca l-am putut sustine printr-o noua campanie integrata care promoveaza intregul portofoliu de produse. Ideea campaniei a pornit de la insight-ul ca pentru o alimentatie sanatoasa ai nevoie de varietate. Iar Floriol are cea mai mare gama de produse de pe piata si asocierea cu alimentatia sanatoasa a fost mereu parte din esenta brandului”, a declarat Andrei Cohn, Partner & Creative Director Cohn & Jansen JWT.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related