BDR Associates, lider al pietei de comunicare strategica din Romania, crestere de 25% in primele 6 luni ale anului 2014

BDR Associates, lider al pietei de comunicare strategica din Romania, crestere de 25% in primele 6 luni ale anului 2014

BDR Associates Communication Group, lider al pietei de comunicare strategica din Romania, anunta o crestere de 25% a cifrei de afaceri, in primele 6 luni ale anului, in ceea ce priveste serviciile consultanta si de comunicare strategica, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2013. Veniturile BDR Associates au ajuns la peste 2.809.000 Ron, fiind obtinute din consultanta specializata oferita clientilor din Romania si din strainatate. Astfel, compania isi reconfirma statutul de lider al agentiilor de comunicare din Romania si isi creeaza premisele pentru consolidarea prezentei pe piata din Republica Moldova si alte piete externe, care ofera oportunitati de proiecte in comunicare.

In primul semestru al anului 2014, BDR Associates a castigat o serie de licitatii importante si si-a extins portofoliul profesional cu inca 10 clienti de prestigiu din sectorul privat si institutional. Printre exemplele reprezentative pentru Romania se numara Chep, KPS Diagnostics Laboratory Ungaria, Vaillant Romania, iar in Republica Moldova, Ministerul Justitiei, Finance in Motion GmbH & Banca Nationala a Moldovei, USAID BRITE Program in Moldova si, respectiv Intercontinental Hotels, un client asistat in Georgia.

In ceea ce priveste veniturile agentiei in aceasta perioada, un procent semnificativ de aproximativ 40% a fost generat strict de consultanta in comunicare strategica, sustinuta de monitorizari, analiza si cercetare specializata, restul de 60 % fiind dat de alte servicii specializate, precum si de proiectele de public affairs.

“Avem motive sa ne bucuram de cifrele realizate, dar moderat si cu prudenta pentru ultimul trimestru al anului, avand in vedere ca este an electoral, ceea ce inseamna expectativa la nivelul potentialilor investitori interesata de Romania, si stagnare pe alte segmente ale fenomenelor economice, care atrag nevoi de comunicare. Ne-au incantat doua lucruri: veniturile inregistrate in prima parte a anului au reprezentat in majoritate tarife pentru consultanta si servicii, ceea ce pentru orice agentie de consultanta inseamna recunoastere profesionala, iar cifra realizata ne-a permis o crestere a cheltuielilor cu personalul de peste 12%, comparativ cu anul precedent, cu alte cuvinte investitie in oameni", a declarat Catalina Rousseau, Presedinte si CEO, BDR Associates.

Conform aprecierilor agentiei, tendintele importante inregistrate in zona comunicarii, in prima parte a anului 2014 s-au cantonat preponderent in sfera consultantei strategice, dominanta intre serviciile solicitate de catre companii si institutii, declinata in activitati specializate precum managementul crizei, constructia de mesaj, comunicarea prin presa sau trainingurile adaptate pe domenii si industrii.
O evolutie ascendenta s-a remarcat si in cazul unor activitati care impun competente profesionale sofisticate si consultanti experimentati si capabili sa dezvolte analiza si cercetari specifice construirii unor strategii de comunicare eficiente, atat pentru politica de marketing, cat si pentru sustinerea obiectivelor de afaceri ale companiilor care opereaza traditional in Romania, sau a potentialilor investitori interesati sa cunoasca piata locala si specificul acesteia.

Segmentul organizarii de evenimente profesionale la nivel corporatist a cunoscut o redresare spectaculoasa in istoria recenta, confirmand si in prima parte a lui 2014 interesul crescut al clientilor pentru manifestari de amploare, evenimentul profesional devenind o componenta strategica si un vehicul uzitat, in scopul loializarii clientilor, pentru a castiga noi segmente de piata, precum si pentru a marca un moment de varf din viata companiei.
Numitorul comun al intereselor de comunicare, fie din partea sectorului privat, fie al celui institutional, il constituie armonizarea strategiilor de comunicare cu obiectivele de marketing si de afaceri, ca una din solutiile viabile pentru mentinerea pozitiei companiilor si implinirea obiectivelor de afaceri pe 2014, intr-un mediu economic instabil. 

In primele luni ale lui 2014, BDR Associates a dezvoltat cateva evenimente de anvergura printre care Cisco Connect 2014 – manifestare anuala de referinta a industriei de IT&C, Gala Superbrands, cea mai inalta recunoastere a performantei in branding, evenimentul aniversar Vaillant – 10 ani in Romania, precum si lansarea Academiei de fotbal Atletico de Madrid, in Romania. 

BDR Associates isi continua politica de dezvoltare si pe alte piete, concentrandu-se, ca lider de piata, pe consolidarea prezentei agentiei in Republica Moldova, o piata din ce in ce mai interesanta din perspectiva potentialului pentru comunicarea strategica, la nivel institutional.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related