[Hoaxul si publicitatea] Alex Negoescu: Traim printre share-uri si like-uri. Cum ar putea sa se epuizeze un trend care tocmai pe asta se bazeaza?

[Hoaxul si publicitatea] Alex Negoescu: Traim printre share-uri si like-uri. Cum ar putea sa se epuizeze un trend care tocmai pe asta se bazeaza?

Scurtaturile sunt binevenite, mai ales in lumea in care se intampla sa traim, crede Alex Negoescu (Deputy Creative Director, CohnandJansen JWT). Si daca nici stirile nu mai sunt de incredere, de ce s-ar ridica publicitatea la un standard mai inalt? Asa ca, atata timp cat hoaxul e bine facut, mergem cu like-ul inainte.

Nu am folosit inca aceasta metoda de promovare, dar nu pentru ca n-am fi propus-o, ci doar pentru ca n-am reusit sa aprobam ideile.

Intr-o lume ideala, toate reclamele pe care le facem genereaza interes din partea consumatorilor. Cum nu traim intr-o lume ideala, orice scurtatura e binevenita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related