Bilant 2014. Claudiu Jojatu: Sunt convins ca noi, omuletii astia de publicitate, sigur avem un loc special al nostru un iad

Bilant 2014. Claudiu Jojatu: Sunt convins ca noi, omuletii astia de publicitate, sigur avem un loc special al nostru un iad

Dar exista o campanie care l-a facut sa se simta mai bine pe Claudiu Jojatu (Creative Director & Partner, The Beards) in ciuda acestei convingeri. Vedeti despre ce este vorba in lista cu bunatati de mai jos, in care omul de publicitate a adunat lucrurile cele mai misto din publicitate de anul acesta, de la ei din agentie, de la altii din Romania si de la altii din afara.

"Vitamina mReady" ramane, fara indoiala cea mai oribila campanie la care am lucrat cu echipa mea anul acesta. A fost oribil sa lucram cu mClientul mReady si sa ne plangem de mila zi de zi, timp de 4 luni cat a durat pregatirea campaniei, visand la lucruri frumoase care incep cu C: Corporatie, Covrigi, Costum, Cladiri inalte de birouri si alte chestii care ne fac sa ne plangem in pumni in fiecare seara cand ne bagam la somn, ca nu suntem o corporatie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related