Vlad Jojatu (The Beards Studio): De multe ori, prima intrebare primita de la client este "Cate postari o sa avem pe zi?"

Vlad Jojatu (The Beards Studio): De multe ori, prima intrebare primita de la client este "Cate postari o sa avem pe zi?"

Dar social media nu e despre norma de postari pe zi, spune Vlad Jojatu (Project Manager & Co-Founder, The Beards Studio). Ci despre povestea brandului. Cel mai important Don't in social media, pentru un brand? Sa nu promita marea cu sarea, daca el inoata in cada.

Atunci cand are ceva de spus sau isi doreste sa comunice personal. Brandurile nu trebuie sa vorbeasca despre produs, ci sa-si spuna povestea. Iar povestea lor trebuie spusa astfel incat sa fie usor de asimilat si empatizat cu ea.

De multe ori, prima intrebare primita de la client este: Cate postari o sa avem pe zi?

Iar raspunsul nostru este: Atatea cate vom avea nevoie sa comunicam povestea voastra. Nu este despre norma de postari pe zi, ci despre a fi cu adevarat valoros si de a transmite mesajul dorit. Prin campaniile noastre ne dorim sa cream continut de calitate, personal si valoros. Iar cat de mult trebuie sa vorbeasca un brand, decide publicul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related