Claudiu Jojatu (The Beards Studio & Grapefruit): Logo-ul nu mai este atat de mult despre companie, cat despre clienti. Logo-ul a devenit mai mult un simbol de aparatenenta la un anumit grup

Claudiu Jojatu (The Beards Studio & Grapefruit): Logo-ul nu mai este atat de mult despre companie, cat despre clienti. Logo-ul a devenit mai mult un simbol de aparatenenta la un anumit grup

In noua epoca a publicitatii, logo-ul trebuie sa isi spuna povestea pe fast forward, mai spune Claudiu Jojatu (Creative Director & Partner @The Beards Studio si Digital Strategie Consultant @ Grapefruit). Si explica: “Logo-ul care nu spune o poveste, nu primeste followers. Logo-ul a devenit un element de identificare in multime”.

 

Daca in trecut logo-ul era despre ce voia compania sa reprezinte sau sa transmita, despre valorile ei, in prezent logo-ul nu mai este atat de mult despre companie cat despre clienti. Logo-ul a devenit mai mult un simbol de apartenenta la un anumit grup.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related