Bilant 2014. Joaquin Bonilla: Cuvantul "consumator" este so passe

Bilant 2014. Joaquin Bonilla: Cuvantul "consumator" este so passe

Consumatorii au devenit propriile lor branduri, spune Joaquin Bonilla (Executive Creative Director/ Managing Partner, Wunderman). Si asta e realitatea de care trebuie sa tina cont publicitatea in 2015. Pana acolo, insa, contribuie la bilantul nostru pe anul care se incheie.

E destul de greu sa nominalizez una pentru ca noi, in Wunderman, ne distram intotdeauna cand lucram pentru diferite campanii si in fiecare an spun ca, gata, asta e cea mai buna, cea mai cool campanie, insa e o mare minciuna. De ce? Pentru ca intotdeauna lucrurile devin din ce in ce mai bune.

Dar daca ar fi sa vorbesc despre una din acest an, ar fi lansarea oficiala a sortimentului de inghetata Pink&Black de la Magnum, client Unilever. Am reusit sa cream asteptare, in faza de teasing, anuntandu-i pe toti despre venirea in Romania a unor artisti care vor oferi romanilor mai mult decat un show…dans? Muzica? Trupa? Artisti? S-a creat o dezbatere mare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related