[Din presa in PR] Ana Jitarita: Uneori, din greseala sau obisnuinta, le spun si clientilor ca sunt la redactie

[Din presa in PR] Ana Jitarita: Uneori, din greseala sau obisnuinta, le spun si clientilor ca sunt la redactie

Si asta pentru ca Anei nu ii place sa delimiteze cele doua etape: "in PR, ca si in jurnalism, lucrez cu oameni, cuvinte, informatii, stiri, interes public. De fapt, de cativa ani pot spune ca fac comunicare, iar pe mine m-a preocupat domeniul asta in sens larg, indiferent de rolul pe care l-am avut la moment dat sau altul".

Ana Jitarita (Communication Manager, Rogalski Damaschin) a lucrat 13 ani in presa si, din 2011, a trecut in PR. De ce? Pai pur si simplu s-a dus acasa, s-a gandit si s-a hotarat ca o sa faca altceva de saptamana viitoare.

Am scris in presa mai bine de 13 ani, din octombrie 1998. Am prins si anii buni, si anii nebuni ai ziarelor din Romania. Prima redactie in care am intrat a fost a unui ziar local – Monitorul de Vaslui. Presa locala, la acea vreme in ascensiune, a fost pentru mine prima scoala de jurnalism, locul in care mi-am "tabacit" bine pielea si am invatat sa caut adevarul dincolo de tacerea sau minciunile institutiilor ori companiilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related