[Marcom 2024] Adrian Alexandrescu: Toată lumea creează conținut! Reels, Shorts, Stories. Personalizarea e la putere, iar inteligența artificială va modela experiența online a fiecăruia

[Marcom 2024] Adrian Alexandrescu: Toată lumea creează conținut! Reels, Shorts, Stories. Personalizarea e la putere, iar inteligența artificială va modela experiența online a fiecăruia

Știe bine Adrian Alexandrescu, CEO Interactions: când vorbește despre AI, trebuie să aibă grijă, pentru că sigur va ajunge în titlu. E normal, inteligența artificială schimbă lucrurile în industria creativă și vrem să vedem cum face asta, de la început. Plus că preferăm să mergem pe optimism când vorbim de factorii care influențează digitalul în 2024. Dar nu uităm nici de inflație, bugete precaute și vremurile tulburi care se arată. 

"Piața a fost influențată de contextul economic nefavorabil, dar trendul este în continuare ascendent. Clar, cel mai mare impact îl are situația geopolitică. Apoi, schimbările pozitive din sfera noilor tehnologii", spune Adrian.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mediapost Martech

Serviciile Mediapost Martech acopera domenii precum Digital Transformation sau Marketing Automation. Ca parte a grupului Mediapost, ce include si Interactions precum si alte companii de comunicare si marketing... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related