[Romanismul si publicitatea] Andreea Pirvu: Langa mamaliga si slaninuta sta mai bine o eugenie

[Romanismul si publicitatea] Andreea Pirvu: Langa mamaliga si slaninuta sta mai bine o eugenie

Si, tot langa ele, putem sa facem un platouas cu Dorel, Bitdefender si Uniti Salvam. Andreea Pirvu (Senior Copywriter Ogilvy & Mather Romania) vorbeste despre mandria de a fi roman: in publicitate, in sloganuri, in personaje si branduri.

De ce ar fi o treaba strict romaneasca? S-au scris tone despre acest subiect in toate limbile pamantului si termenii sunt in continuare controversati ca o caciula de nurca purtata in toiul verii. Uite, de exemplu, anul trecut, un prieten maghiar imi spunea ca este OK sa fii patriot dar nu-i OK sa fii nationalist. Si, cumva, mandria nationala in jurul acestor nuante se invarte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related