[Romanismul si publicitatea] Eugen Suman: Oamenii mai tineri nu mai pun botul la mandrie nationala prost inteleasa

[Romanismul si publicitatea] Eugen Suman: Oamenii mai tineri nu mai pun botul la mandrie nationala prost inteleasa

Pe de o parte, suntem la fel de frati cu autoironia, ca si cu natura. Cand vine vorba sa ne insiram defectele, ca natie, o facem cu pasiune si meticulozitate, iar lista e lunga. Pe de alta parte, cand joaca Simona Halep, vuieste tot internetul.

Suntem mandri de ea si de toti sportivii care castiga, scriitorii care iau Nobelul si s-au nascut aici, cercetatorii romani care descopera sensul vietii (de obicei in laboratoare straine), de tuica, micii si muntii nostri si, intr-o oarecare masura, suntem mandri si de defectele care ne definesc.

E mandria asta nationala o chestie romaneasca sau destul de comuna si la alte natii? Cum se manifesta in publicitate? Care e cel mai roman personaj din reclame si cel mai mandru brand ca s-a nascut in spatiul carpato-danubiano-pontic? Ce strategii de marketing ne fac sa tresarim romaneste? Cand e prea mult?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related