[Romanismul si publicitatea] Miruna Dumitrescu si cum sunt romanii nationalisti impotriva vointei lor

[Romanismul si publicitatea] Miruna Dumitrescu si cum sunt romanii nationalisti impotriva vointei lor

De ce? Pai mandria nationala e un subiect paradoxal, crede Miruna Dumitrescu (Copywriter, SENIORHYPER). Si are atu la capitolul viralizare. Ea explica de ce ajunge romanismul foarte usor in newsfeed-uri si este mai efervescent online, desi, nici taximetristii nu se lasa usor. 

Miruna mai vorbeste despre un lucru unic, cu adevarat romanesc: locul din casa in care ne tinem pungile.

In principiu, mandria nationala are un atu la capitolul viralizare, atata timp cat este autentica. Mandria nationala e un subiect sensibil si usor paradoxal. Adica eu pot sa-mi jignesc tara, dar tu, ei bine, tu n-ai voie, prietene! Asta ne-a demonstrat ca suntem cumva nationalisti impotriva vointei noastre.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related