[Romanismul si publicitatea] Andrei Munteanu a purtat o zi intreaga prin Barcelona un tricou pe care scria "Yes, sir, I’m a Romanian"

[Romanismul si publicitatea] Andrei Munteanu a purtat o zi intreaga prin Barcelona un tricou pe care scria "Yes, sir, I’m a Romanian"

Si nu pierduse nici un pariu! Andrei Munteanu (Senior Copywriter, Lowe & Partners) vorbeste despre lactatele mandre si romanesti, despre Romaniile lui Dorel, Ghita si Brancusi, despre vulnerabilitatile campaniilor care marseaza pe mandria nationala si punctele lor forte.

Singura chestie romaneasca din ceea ce inseamna mandrie nationala este inconstanta. Adica noi, romanii, cand suntem prea mandri de originea noastra, cand o lasam mai moale in situatiile care ne dezavantajeaza. Dar cum noi am "inventat" dorul, e posibil sa fi contribuit la emotia universala si printr-un nou simtamant, cel de mandrie nationala!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Related